Tuesday, October 31, 2017

اعزام ۱۰۰ مبلغ حوزوی مسلط به زبان عربی و انگلیسی به راهپیمایی اربعین


ده‎ها مبلغ حوزوی در مراسم اربعین به دنبال تبلیغ اسلام شیعه و ولایتی افتاده‎اند و هدفشان ترویج گفتمان انقلاب اعلام شده است.
به گزارش «محبت نیوز» دبیر جامعه واعظین جهادی از اعزام بیش از ۱۰۰ مبلغ مسلط به زبان‌های عربی و انگلیسی برای ترویج فرهنگ و گفتمان انقلاب در راهپیمایی اربعین خبر داد.
حسین علاالدین در گفتگو با تسنیم در قم، گفته جامعه واعظین جهادی برنامه تبلیغی خاصی برای این ایام تدارک دیده است و با اعزام مبلغان مسلط به زبان عربی و انگلیسی به این اجتماع میلیونی سعی می‌کند نقش کوچکی در خلق این حماسه بی‌نظیر ایفا کند.
او گفته راهپیمایی اربعین فرصت تبلیغی بسیار خوبی برای تبیین و ترویج گفتمان انقلاب اسلامی بین ملت‌های منطقه وجود دارد که از این فرصت باید به بهترین نحو استفاده شود.
این مبلغان باید بین مسیر پیاده‌روی زائران بین شهرهای نجف و کربلا فرهنگ و گفتمان انقلاب را به جوانان کشورهای گوناگون دنیا منتقل کند که به گفته دبیر جامعه واعظین جهادی «تشنه شنیدن حقیقت هستند».
علاالدین مدعی شده حضور زائرانی از کشورهای اروپایی و آمریکایی نظیر انگلستان، آلمان، هلند، برزیل و آمریکا نشان گویای این مطلب است که امروز اجتماع اربعین یک رسانه فراگیر است که می‌توان بدون واسطه با مخاطبانی از سراسر دنیا ارتباط برقرار کرد و پیام انقلاب اسلامی را به آنان رسانید.
به تازگی گروه زیادی از طلاب برای تبلیغ اسلام دست روی توریست‎های مسیحی گذاشتند و تلاش می‎کنند اسلام را به آنها تفهمیم کنند.

No comments:

Post a Comment