Friday, October 7, 2016

علم‌الهدی: عده‌ای فکر می‌کنند ما شهید دادیم تا مملکت گل‌وبلبل شود/ با برنامه‌های اقتصادی خود دزدی‌های بی‌حساب می‌کنند

چکیده : احمد علم‌الهدی امام جمعه مشهد گفته است: «عده‌ای امروز در کشور فکر می‌کنند که ما شهید دادیم تا مملکت گل‌وبلبل شود و آن‌ها عیاشی و خوشگذرانی کنند و با برنامه‌های اقتصادی خود دزدی‌های بی‌حساب کنند، در حالی‌ که کسانی برای تأمین اولویت‌های زندگی خود درمانده‌اند.» او که در جمع عزاداران حسینی سخن می‌گفت مهمترین گفته امام شهید را یکسر به فراموشی سپرده که فرموده بود: «اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید». امام‌جمعه مشهد در حالی این سخنان را بر زبان می‌آورد که هشت سال در دولت محمد احمدی‌نژاد که بیت‌المال برباد رفت و رقم‌های اختلاس دولتی‌ها نجومی شد، سکوت اختیار کرده بود...

کلمه – گروه خبر: احمد علم‌الهدی امام جمعه مشهد گفته است: «عده‌ای امروز در کشور فکر می‌کنند که ما شهید دادیم تا مملکت گل‌وبلبل شود و آن‌ها عیاشی و خوشگذرانی کنند و با برنامه‌های اقتصادی خود دزدی‌های بی‌حساب کنند، در حالی‌ که کسانی برای تأمین اولویت‌های زندگی خود درمانده‌اند.»
او که در جمع عزاداران حسینی سخن می‌گفت مهمترین گفته امام شهید را یکسر به فراموشی سپرده که فرموده بود: «اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید». امام‌جمعه مشهد در حالی این سخنان را بر زبان می‌آورد که هشت سال در دولت محمد احمدی‌نژاد که بیت‌المال برباد رفت و رقم‌های اختلاس دولتی‌ها نجومی شد، سکوت اختیار کرده بود.
علم‌الهدی که یکی از حامیان اصلی دولت احمدی‌نژاد بود و حال لباس دلواپسی بر تن کرده است، دولت نهم و دهم که بزرگترین فسادهای مالی تاریخ ایران در این دو دولت انجام شده است را دولت «مکتبی» معرفی کرده بود. حال در مجلس عزاداری از یکی از تریبون‌هایی که در اختیار دارد گفته است: «عده‌ای امروز در کشور فکر می‌کنند که ما شهید دادیم تا مملکت گل‌وبلبل شود و آن‌ها عیاشی و خوشگذرانی کنند و با برنامه‌های اقتصادی خود دزدی‌های بی‌حساب کنند، در حالی‌ که کسانی برای تأمین اولویت‌های زندگی خود درمانده‌اند.»
علم‌الهدی در حالی دم از اولویت‌های زندگی مردم می‌زند که چشم‌های خود را بر فقر استان تحت امرش بسته است و تنها دلواپس برگراری کنسرت است.
او این روزها که تنها دغدغه‌اش برنامه‌های هنری و وزارت ارشاد خبر ندارد یا ترجیح می‌دهد چشم بر آن ببندد که تنها در یکی از موارد محرومیت، در استان خراسان به ۴۹۳ روستا با تانکر آبرسانی می‌شود. آن هم در مجاورت نهادی که بزرگترین نهاد موقوفاتی جهان اسلام است و حاضر نیست ریالی مالیات پرداخت کند تا شاید محرومیتی زدوده شود.
علم‌الهدی در این سخنان اخیر با اشاره به اختلاف جریانات سیاسی، تبیین کرده است: «اختلافات جریانات سیاسی همواره بر دو موضوع بوده است، یکی اینکه طبق فرمایش امام حسین(ع) تا مرز جان دادن در راه خدا پیش برویم یا اینکه در برابر تهدید و تحریم دشمن متوقف شویم و دست در دست دشمن بگذاریم.»
امام جمعه مشهد که این روزها سخن بسیار می‌گوید تا چندی پیش که دولت دهم بر سر کار بود و کشور را تا مرز نابودی پیش برده و در معرض انواع تهدیدهای داخلی و خارجی قرار داده بود، سکوت پیشه کرده و تنها در قامت یک دلواپس ظاهر می‌شد.
اما امروز ردای تندروی را بر تن کرده و چنان پیش رفته که حتی شعار اصلی نظام جمهوری اسلامی یعنی : «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» را آن‌چنان که خود بخواهد تفسیر می‌کند و از خون شهدا مایه می‌گذارد. برای همین می‌گوید: «عده‌ای امروز در کشور فکر می‌کنند که ما شهید دادیم تا مملکت گل‌وبلبل شود.»

No comments:

Post a Comment