Monday, May 30, 2016

 برای سومین بار دادگاه دو زندانی سنی مذهب به تعویق افتاد




برای سومین بار دادگاه دو زندانی سنی مذهب به تعویق افتاد

خبرگزاری هرانا – تیمور نادری‌زاده و فرزاد شاه نظری‌جو دو زندانی سنی مذهب زندان رجایی‌شهر کرج روز جاری به دادگاه اعزام شدند اما به دلیل نبود قاضی بدون برگزاری دادگاه به زندان بازگردانده شدند. در شش‌ماه گذشته سه مرتبه به دلیل مشابه دادگاه این دو زندانی به تعویق افتاده است.
به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، امروز تیمور نادری‌زاده و فرزاد شاه نظری‌جو دو زندانی سنی مذهب زندان رجایی‌شهر کرج پس از اعزام به دادگاه به دلیل غیبت قاضی دادگاه و بدون برگزاری جلسه دادرسی  به زندان بازگردانده شدند.
گفته می‌شود در شش‌ماه گذشته این سومین مرتبه‌ای بود که این دو زندانی به دادگاه فراخوانده می‌شوند و هربار به دلیل نبود قاضی بدون برگزاری جلسه دادگاه به زندان بازگردانده شده و همچنان در بلاتکلیفی به‌سر می‌برند.
از اتهامات این زندانیان اطلاع دقیقی در دست نیست، بصورت کلی دستگاه قضایی و امنیتی این زندانیان را به سلفی گری و ارتباط با گروههای بنیادگرا و اقدام مسلحانه متهم می کند با این حال این زندانیان با رد اتهامات، بازداشت خود را صرفا به دلیل تبلیغ مسالمت آمیز باورهای دینی می دانند.

No comments:

Post a Comment