Monday, August 22, 2016

نامه سرگشاده شش هزار نفر به رهبر ایران برای آزادی محمدعلی طاهری


بیش از ۶ هزار فعال مدنی و کنشگر گروه عرفان حلقه در نامه ای خطاب به آیت الله خامنه ای نسبت به رفتارهای فراقانونی نهادهای امنیتی و دستگاه قضایی اعتراض کردند. آنان در این نامه ضمن هشدار در مورد پیامدهای سیاسی دیدن گروههای غیرسیاسی از وی خواستند تا دستور توقف تعقیب و آزادی محمدعلی طاهری را صادر کند.

به گزارش سایت «نجات با حلقه»، به نقل از خبرگزاری هرانا، حدود ۶ هزار فعال مدنی و کنشگر گروه عرفان حلقه با امضا و انتشار نامه ای سرگشاده خطاب به آیت الله خامنه ای رهبر ایران از وی خواستند در مورد پایان دادن تعقیب و آزار محمدعلی طاهری دخالت کند.

امضا کنندگان این نامه با هشدار نسبت به عملکرد دستگاههای امنیتی و اثرات برخوردهای سیاسی با گروههای غیرسیاسی به رفتارهی فراقانونی ضابطان قضایی-امنتی اعتراض کردند.

متن این نامه به قرار زیر است:

بسم اللّه الرّحمن الرّحیم

دادخواهی و گزارش مردمی

مقام معظم رهبری

با سلام و دعا و طلب خیر مداوم

احتراماً به استحضار می رساند  فراتر از دشمن خارجی، آشکار و بیرونی، اولویت اصلی و اساسی، شناسایی دشمنان داخلی است یا همان ستون پنجم و عناصر نفوذی که در قالب دوست، گاه حتی تا حساس ترین لایه های  امنیتی و اطلاعاتی  نیز رخنه کرده اند. گروهی از این افراد، کسانی هستند که همواره منافع شخصی و گروهی خود را به عنوان منافع نظام ، امنیت ملی و اسلام قرار داده اند و متأسفانه تا کنون با این حربه، موفق به پنهان شدن در پشت اتهام زنی هایِ عقیدتی، سیاسی و امنیتی به دیگر گروهها شده اند. این عناصر نفوذی، فرصت طلبانه، برخورد با کرسی های آزاد اندیشی  و تمامی اندیشه ها و جریانهای معرفتی را  نردبانِ شهرت و پیشرفت مادی و قدرتی خویش نموده اند.

اتهامات ساختگی و بی اساس برای محمدعلی طاهری بنیانگذار طب های مکمل فرادرمانی و سایمنتولوژی و محققین و دانش پژوهان اندیشه های ایشان، با نگاه نادرست امنیتی ساخته و پرداخته شده است.  علی رغم ارسال نامه های متعدد برای حضرتعالی و سایر مسؤلان نظام که سرنوشتی نامعلوم داشته اند ، کلیه تحقیقات و دفاعیات جامع  و کلیه آثار، مدارکو اسناد مهم و حقیقی توسط اتهام زنندگان  و ضابطان امنیتی حذف و نابود  گردیده است. در کمال شگفتی،بازپرسان محترم پرونده ها نیز فقط گزارشاتِ یک سویه ی اتهام زنندگان را مورد وثوق قرار داده اند، سرانجام دردادگاه هایی که حداقلِ معیارهایِ قوانین جمهوری اسلامی را رعایت نکرده اند و متهمان، حق هیچ گونه دفاعآزادانه از خود را نداشتند، احکامی ناعادلانه صادر گردیده است.  از این بابت آقای محمدعلی طاهری دوران ۵ ساله محکومیتی فاقد وجاهت قضایی را در بند ۲ الف بازداشتگاه اوین و در سلول انفرادی سپری نمود.

محکومیت ظالمانه آقای طاهری در هیجدهم بهمن سال گذشته به پایان رسیده است و برای ایشان جریمه سنگین و ناعادلانه  ده میلیارد ریالی به اتهام کسب مال نامشروع بخوانید دریافت شهریه کلاس آموزشی از مشتاقان و شاگردان  درنظرگرفته شده بود  که به ناچار و برای  باقی نماندن هیچ بهانه ای این رقم نجومی توسط ۷۰۰۰ نفر از همان شاگردان و مشتاقان در مدت زمان کوتاه ۴۸ ساعت جمع آوری و به حساب دادگستری واریز شد با این حال نیروهای اطلاعاتی و امنیتی  با اعمال نفوذ و قدرت، مانع آزادی وی هستند و در آخرین اقدام خود، قرار بازداشت موقت او را از قوه ی قضاییه اخذ کرده اند و در دوره های دوماهه این بازداشت را تمدید می نمایند. 

هم اکنون در ظلمی آشکارتر پرونده ایشان کماکان مفتوح نگاه داشته شده تا دست عناصر پشت پرده و دشمنان به ظاهر دوستِ نظام ، برای هرگونه اقدام فراقانونی جدید همچنان باز باشد. بازداشت های موقت متوالی و شواهد موجود، حاکی از این است که  برای آقای طاهری، پرونده ی جعلی و سراسر کذب دیگری،  با طرح اتهامات دیگر  ساخته و پرداخته شده است لازم به یادآوری است  آقای طاهری در زمان طرح این اتهامات در زندان و بازداشت به سر می برد  از این رو  اصرار و لجاجت ضابطان امنیتی  بر طرح دوباره این اتهامات بی اساس و تحمیل حکمی دیگر به دستگاه قضایی، سناریوی از پیش شکسته خورده و گام مشکوک دیگری در جهت خدشه دار کردن چهرهجمهوری اسلامی و بهانه دادن به دست معاندان و مغرضان است.

 بر اساس مستندات غیرقابل انکار آقای طاهری و دانش پژوهان ایشان همگی از مشتاقان کمال، عاشقاناسلام و قرآن، حقیقت و معارف  و انبیاء و اولیاء الهی هستند.

برای اثبات این مدعا پیشنهاد می گردد  یک نسخه  از آثار کامل محمدعلی طاهری را به شرط این که هیچگونه دستکاری و سانسوری در آن انجام نداده باشند و کامل باشد را شخصاً ملاحظه فرمایید تا دریابید با چه منطق و استدلالی و با چه پشتوانه ای و فقط بخاطر باورها و اعتقاداتی که در سنت و سیره اسلامی و همواره در میان عالمان شیعه رواج داشته است آقای طاهری و شاگردان ایشان را محاکمه و مجازات کرده اند.

(تحویل نسخه کامل آثار و دفاعیات محمدعلی طاهری  به صورت مستقیم و بی واسطه، توسط اینجانبان مورد تقاضا است)

رفتارهای فراقانونی برخی بازجویان و بازپرسان وابسته به نهادهای امنیتی، مؤید نفوذ دشمن  در بدنه نظام و مزید بر آن وجود یک تفکر انحصارطلب و اقتدارگرا است،  افرادی که خود را معادل اسلام و نظام جمهوری اسلامی و رهبری و روحانیت می دانند. این تفکر و امثال این افراد، خطرناک ترین دشمنان نظام و اسلام و رهبری و روحانیت هستند چرا که هیچ دشمن خارجی به اندازه این دشمنان داخلی در لباس دوست، به نظام و اسلام و رهبری و روحانیت جفا ننموده و ضربه نزده است، حاصل عملکرد این گروهها، دین گریزی جوانان، بدبینی و دلسردی نسبت به روحانیت و سیاسی کردن جمعیت های غیرسیاسی خواهد بود که در نهایت  جمعیتی قابل ملاحظه را در مقابل نظام قرار خواهد داد.

 اینجانبان، با شهادت به اظهارات مستدل و مستندفوق،  به نحوه ی دادرسی و تنظیم یکسویه کیفر خواست ها و  رفتارهای فراقانونی برخی بازجویان و بازپرسان وابسته به آنها ، شدیداً  اعتراض داشته و خواستار داوری بی طرفانه و مبتنی بر قانون هستیم ، بر این اساس، دلسوزانه از شما می خواهیم جهت جلوگیری از ایجاد شکاف میان جامعه و نظام، نهادهای اطلاعاتی و امنیتی  از  وجود افراد نفوذی قانون شکن و دشمنان ظاهر شده در لباس دوست، پاکسازی شوند.

در خاتمه انتظار می رود، دستور  توقف و نقض آرا صادره کلیه متهمان در حوزه اندیشه و عقیده  و  آزادی فوری و بی قید و شرط محمد علی طاهری  را عنایت فرمایید.

ضمن آمادگی کامل برای ارائه مستندات و توضیحات دقیق تر،مشتاقانه منتظر دریافت هرگونه پاسخ هستیم .

 

با آرزوی توفیق الهی

گروهی از محققین و فرادرمانگران ایران اسلامی

No comments:

Post a Comment