Thursday, March 17, 2016


ممانعت قاضی دادگاه انقلاب از آزادی یکی از مربیان عرفان حلقه: 
“این خانم باید عید را در زندان باشد تا توبه کند”
یکی از مربیان  ‏عرفان حلقه‬ در کرج در تاریخ ۱۲ اسفند ۹۴ دستگیر شده است و قاضی حسینی در شعبه یک  ‏دادگاه انقلابکرج از آزادی وی ممانعت می کند.
به گزارش سایت نجات با حلقه، این مربی عرفان حلقه پس از دستگیری به زندان فرستاده شده و مبلغ یکصد میلیون تومان برای قرار وثیقه وی در نظر گرفته می شود.
به گفته یک منبع آگاه در حالی که خانواده وی در سکوت خبری و با همکاری با مقامات قضایی، وثیقه مورد نظر را تامین می نمودند، قاضی پرونده مرتبا با بهانه تراشی وثیقه ها را یکی پس از دیگری رد نموده است.
سرانجام قاضی حسینی پس از مراجعه پی در پی خانواده و نزدیکان این شاگرد  ‏محمدعلی طاهری، در اقدامی کاملاً غیرقانونی، میلغ قرار وثیقه متهم را به یکصد میلیارد و پانصد میلیون تومان افزایش می دهد!
گفتنی است پس از آن که امروز، ۲۶ اسفند، وثیقه ۳ میلیارد تومانی هم به قاضی ارائه می شود، آن را نپذیرفته و خانواده و بستگان این زندانی عقیدتی را تهدید می کند که در صورت ادامه پیگیری های قانونی برای آزادی دخترشان، بازداشت خواهند شد.
این منبع آگاه که خواست نامش فاش نشود افزود: « هدف قاضی حسینی تنبیه این مربی عرفان حلقه بوده و صراحتا اعلام کرده که با وجود تامین قرار وثیقه اجازه آزادی او را صادر نخواهد کرد تا در زندان بماند و تنبیه شود! »
به گفته وی قاضی ‫ ‏شعبه یک دادگاه انقلاب‬ ‫ ‏کرج‬ علی رغم تامین قرار وثیقه تصریح کرده است: «این خانم باید عید را در زندان باشد تا توبه کند.»

No comments:

Post a Comment