Wednesday, February 17, 2016

بازداشت و ضرب وشتم ۲عضو عرفان حلقه در اصفهان

غففغفغع
بازداشت و ضرب وشتم ۲عضو عرفان حلقه در اصفهان
به گزارش اخبار اقلیتهای مذهبی ایران:روز ۳ شنبه ۲۷ بهمن ماه امیر قاسمی ملقب به امیر آسمانی  از اعضای عرفان حلقه ر اصفهان بازداشت شد. آقای قاسمی به همراه همسر خود در حال مراجعه به منزل خود بود که جلوی درب منزل با ماموران امنیتی و اطلاعاتی مواجه شده، آنها پس از ضرب و شتم شدید آقای قاسمی وارد منزل وی شده، بعد از تفتیش منزل، تعدادی کتاب، سی دی، موبایل و سایر لوازم شخصی وی را با خود او می برند.
ساعتی پس از این رخداد، سه مامور لباس شخصی به منزل آقای عباس آخوند از دیگر اعضای عرفان حلقه مراجعه کرده، به تفتیش منزل می پردازند. ماموران پس از حصول اطمینان از عدم حضور آقای آخوند در منزل، به همسر وی می گویند “همسر شما اقداماتی بر علیه نظام انجام داده و لازم است خود را به پلیس امنیت معرفی نماید”
در عین حال ماموران به منزل یکی از بانوان مجموعه عرفان حلقه جهت بازداشت وی مراجعه کرده اند که وی نیز در منزل حضور نداشته است. 
این بازداشتها در حالی شدت یافته است که آقای طاهری پس از اتمام دوران محکومیت پنج ساله خود هنوز آزاد نشده است و و در اعتراض به بازداشت غیر قانونی خود از دهم بهمن ماه دست به اعتصاب غذا زده است. اعتصاب غذای آقای طاهری و عدم توجه مسوولین به خواسته وی سبب نگرانی بسیاری از کنشگران مدنی و شاگردان وی شده است

No comments:

Post a Comment