Sunday, August 20, 2017

بازداشت یکی دیگر از فعالان عرفان حلقه در اصفهان از سوی نیروهای امنیتی



محمدحسین زعفرانی، از فعالان عرفان حلقه در اصفهان، از سوی ماموران امنیتی بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد.
به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران، شامگاه دوشنبه ۲۳ مردادماه، ماموران امنیتی به‌صورت خشونت‌آمیز و مسلح به منزل محمدحسین زعفرانی یورش بردند و به دلیل عدم حضور این فعال عرفان حلقه در منزل، خانواده را وادار می‌کنند در تماس تلفنی با وی بگویند که خودش را معرفی کند.
محمد زعفرانی که در آن هنگام در سفر سر می‌برده است، پس از هماهنگی با مأموران امنیتی در یکی از جاده‌های اطراف اصفهان خود را معرفی و از سوی نیروهای امنیتی دستگیر می‌شود.
به دلیل ایجاد رعب و وحشت و استفاده از اسلحه از سوی ماموران امنیتی در هنگام ورود به منزل، همسر و دو فرزند این فعال عرفان حلقه دچار شوک و وحشت شده‌ و حال عمومی آنان نامساعد است.
گفتنی است؛ پس از گذشت نزدیک به یک هفته از بازداشت و علیرغم پیگیری‌های مکرر خانواده، همچنان از وضعیت پرونده و محل نگهداری این فعال غرفان حلقه اطلاعی در دست نیست.
طی هفته های اخیر موجی از بازداشت هواداران عرفان حلقه در شهر های مختلف آغاز شده است.
اطلاعات سپاه «صاحب‌الزمان» استان اصفهان در هفته های گذشته در اطلاعیه‌ای از دستگیری ۸ نفر از طرفداران «عرفان حلقه» در شاهین‌شهر خبر داد. این پایگاه امنیتی پیش از این نیز اقدام به دستگیری یازده تن از هواداران عرفان حلقه در نجف آباد کرده بود.
هویت یکی از فعالان عرفان حلقه بازداشت شده در اصفهان امیر آسمانی احراز شده است.

No comments:

Post a Comment