Monday, July 17, 2017

مولانا عبدالحمید: عواقب «اعدام» برای جامعه بسیار سنگین بوده است



امام‌جمعه اهل‌سنت زاهدان در خطبه های نماز جمعه زاهدان مخالفت خودشان را با مجازات «اعدام» به‌خاطر مواد مخدر نیز اعلام و تصریح کردند: بنده با قانون مجازات «اعدام» در حق معامله‌کنندگان مواد مخدر مخالفم، زیرا تجربه ۳۸ساله‌ی بعد از انقلاب نشان داده است که مجازات «اعدام» نتیجه‌ نداده است.
به گزارش سنی انلاین تاکید کرد: عواقب «اعدام» برای جامعه بسیار سنگین بوده است. تلفات اعدام موادفروشان برای جامعه از ضایعات فروش مواد مخدر کمتر نبوده است، زیرا بسیاری از خانواده‌ها بی‌سرپرست و فرزندان یتیم و رها شده‌اند. لذا معتقدم قانون مجازات «اعدام» باید تغییر پیدا کند.
مولانا عبدالحمید تاکید کردند: برای جلوگیری از شیوع و معامله مواد مخدر در جامعه باید به‌صورت صحیح و کارشناسانه برنامه‌ریزی شود؛ ما هم حاضریم در این زمینه با ارائه راهکار و تشویق مردم به استقبال از برنامه‌های مسئولین در این زمینه همکاری کنیم و خیّرین را تشویق به کمک نماییم.


امام‌جمعه اهل‌سنت زاهدان در پایان سخنان‌شان با اشاره به تلاش‌هایی که در راستای حل مشکلات شناسنامه‌ای برخی از افراد در سیستان‌وبلوچستان صورت می‌گیرد، خطاب به کسانی که با این مشکل مواجه‌اند گفتند: توصیه بنده به کسانی که شناسنامه‌های آنان مُهر «مشکوک‌التابعه» یا «منع خدمات» خورده‌ آن است که صبر کنند؛ روند حل این مشکل مراحل پایانی خود را طی می‌کند و به پایان خودش نزدیک است.
ایشان خاطرنشان کردند: استاندار مردمی سیستان‌وبلوچستان در حال پیگیری موضوع هستند و کارهای اداری روال خودش را طی می‌کند. دادستان محترم نیز قول داده است به این موضوع توجه خواهد کرد.

No comments:

Post a Comment