Thursday, July 20, 2017

فرمانده انتظامی استان اصفهان: «پلیس با دوچرخه سوارى زنان مخالف است»



فرمانده انتظامی استان اصفهان در اظهار نظر تازه‌ای اعلام کرد که پلیس با دوچرخه سوارى زنان مخالف است و برای همین امر نزدیک به ۲۰ تیم جدید ساماندهی شده است.
به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران به نقل از ایسنا، عبدالرضا آقاخانی امروز در یک نشست خبری با اعلام اینکه پلیس با دوچرخه‌سواری زنان مخالف است مدعی شد که نگرانی پلیس، امنیت خود زنان است.
آقاخانی با تهدید تالارها و باغ تالارهای گفت: “«گروهى از مردم باغ هاى شخصى خود را که محل استراحت خانواده است براى جشن اجاره می‌دهند، پلیس به شدت با این موضوع مقابله خواهد کرد و بیش از ٢٠ تیم عملیاتى براى مقابله با این موضوع وجود تشکیل شده است.»
وی ادامه داد برای برخورد با مسئله «بدحجابی» ۲۰ تیم گشت ارشاد ساماندهى شده‌اند تا صبح و عصر در گلوگاه هاى شهر انجام وظیفه کنند.
وی ادامه داد:« با خودروهایى که شیشه هاى دودى دارند برخورد مى شود. داخل خودرو باید از فاصله ٣ مترو قابل رویت باشد. از ابتداى سال جارى ٢۵ هزار خودرو با شیشه دودى اعمال قانون شده است. همچنین آلودگى صوتى از داخل خودروها قابل برخورد است و در سه ماهه ابتداى سال هشت هزار و ۵٠٠ خودرو اعمال قانون شده اند.»
آقاخانی با اشاره به دوچرخه سوارى بانوان در پاسخ به سوال یکى از خبرنگاران گفت: « پلیس با دوچرخه سوارى بانوان مخالف است.»

No comments:

Post a Comment