Tuesday, May 30, 2017

هشدار جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه نسبت به جنگ اعتقادی



از مدهای غربی و لباس و پوشش وضعیت حجاب زنان و دختران گرفته تا اتومبیل‌های لوکس آمریکایی و سفرهای به شهرهای توریستی از نظر حاکمیت خاکریز جنگ نرم است.

به گزارش «محبت نیوز» جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفته نظام جمهوری اسلامی اصلن نگران جنگ سخت نیست، اما دشمنان به دنبال جنگ اعتقادی هستند.
به گزارش خبرگزاری «حوزه» ، در همایش «خرمشهرها در آینده انقلاب اسلامی»، در سالن اجتماعات دانشگاه علوم اسلامی رضوی عنوان کرده اگر یک روز غرب و جنوب ایران خط مقدم جبهه‌ بود، امروز عراق و سوریه به خط مقدم تبدیل شده است. او مدعی شده فتح خرمشهر صدور انقلاب بود و این صدور انقلاب هنوز هم ادامه دارد.
حاجی صادقی اما در بخش دیگر سخنانش به «جنگ نرم» و «جنگ اعتقادی» اشاره کرده که در کنار جنگ اقصادی دغدغه‌های حکومت هستند. او اشاره کرده به همین علی خامنه‌ای بارها نسبت به مسائل اقتصادی تاکید کرده‌اند و گفته مردم با اقتصاد مقاومتی و «سبک زندگی اسلامی» به مقابله با این جنگ می‌روند.
او تاکید کرده باید دستاوردهای جنگ هشت ساله، با الگوگیری از هدایت‌های خامنه‌ای برای جوانان بازگو شود تا شاهد شکل گیری سبک زندگی اسلامی و همچنین مقابله اصولی با نفوذ و رعایت اصولی نظیر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باشیم.
جنگ نرم و مقابله با سبک زندگی غربی محور فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغاتی جمهوری اسلامی است که علی خامنه‌ای بارها نسبت به آن هشدار داده است.
محدوده‎ی این تقابل اما گسترده‌تر از آن است که جمهوری اسلامی مدعی شود که توانسته با آن مقابله کند یا نگران آن نباشد.
از مدهای غربی و لباس و پوشش وضعیت حجاب زنان و دختران گرفته تا اتومبیل‌های لوکس آمریکایی و سفرهای به شهرهای توریستی از نظر حاکمیت خاکریز جنگ نرم است.
جمع آوری ماهواره‌ها، بستن کافی ‏شاپ‌ها و رستوران‌ها، ستیز با فروش اجناس و لوازم فانتزی مربوط به ولنتاین، حمله به فروشگاه‌ها و تولیدی‌هایی که لباس‌هایی با الگو و دوخت غربی دارند و تقابل با ترویج زبان انگلیسی و موسیقی در مدارس تنها بخشی از برنامه‌های حکومت برای مبارزه با سبک زندگی غربی و به تعبیری «جنگ نرم» است.

No comments:

Post a Comment